Lite för Stel

Efter ett halvgalet box pass i onsdags och medel 75 jympan (aka mördarpasset) igår så är jag sjukt stel i hela kroppen, speciellt i axlarna och för någon som moppar golv varje dag så är det inte bekvämt att inte kunna använda axlarna utan att få ont...

På boxen så var den vänliga ledaren (Linda?) sjuk och det kom en ganska högljud äldre man istället hans pass hade många roliga element som jag gärna gör om och sen så en del mindre roliga, men säg det passet som passar alla hela tiden?
Jag förstår inte varför jag envisas med att gå på jympa passen då de verkligen inte passar mig, speciellt inte igår då mina benmuskler var så stumma så att jag inte kunde studsa. Jympa passen går ju i princip ut på att studsa i 60-75 minuter. Jag skyller på att det är det sociala som lockar...

I övrigt så har jag lyckats beställa mer saker som jag inte behöver. Jag behöver verkligen ha en köpfri månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0