Don't you know pump it up!

You've got to pump it up!

Tänkte dra med mig Tess påett basjympa pass idag då vi båda var vilsna på medeljympan. Där kom jag fram till två saker 1. Det var Inte ett pass för mig, inte alls! 2. Jag ville boxas. Så jag lyckades på något sätt lura med mig Tess på ki-box 90 då hon antagligen tänkte på något annat och höll med utan att lyssna. Men boxades gjorde vi!

Tessans första box pass minsann! Det gick jätte bra, jag tycker om 90 passet och instruktören där trots att hon är käck och dan. Det var ju såklart sjukt jobbigt men vi klarade det med!

I övrigt så händer inte sådär jätte mycket. Förutom att imorgon ska jag och Linda gå och se Alice i Underlandet, i 3-D, ska bli kul är sjukt pepp!
Så fick jag hem min gröna klänning idag, mitt första ljusa klädesplagg på hur länge som helst, och den är en helt underbar ljust mint grön helt Fab!

Men nu hörni måste jag ta och sova lite annars orkar jag aldrig jobba imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0