I'm a shopaholic better take away my wallet 2

Nej men vet du vad? Nu har jag ju handlat igen, tydligen så tycker min inneboende shopaholic att bara för att jag har betalat lite räkningar så är det dags att handla saker. Men jag köpte även den gröna versionen av min för tillfället favoritklänning med matchande kofta, matchy matchy! Sen så köpte jag även ett par svarta hairbows från ergi.se. Jag tappade ju tragiskt bort den ena av det paret jag köpte på lolitaloppisen förra året, så nu har jag tre! Men de är så söta och passar med det mesta så det var något som jag känner var ett bra köp.

Så ser den gröna ut för övrigt!



Förutom att handla mer saker så gick jag och Linnea på ki-box på friskis igår, på 90 passet vilket är galet, under den sista låten så vill man mer eller mindre bara skrika rätt ut och gå där ifrån men man härdar ju ut för annars skulle ju Linnea få stå där helt själv och det vore ju inte riktigt okej! Boxen är faktiskt jävligt kul efteråt känns det sådär riktigt bra trots att man är trött som ett litet as. Övrigt i träningsväg så ska jag Tess och Linnea ta oss iväg till ett jympapass om en dryg timme, får se hur jag klarar av det med tanke på min totala brist på kordination. Alla andra kommer ju ha roligt åt mig i alla fall alltid duger man till något!

I övrigt så kommer ju Lolita Loppisen 2010 med stormsteg den är ju i April redan! Så vi får se hur mycket pengar jag kan få ihop, ska även iår så tillsamans med ThoooooRRRNNN-ChaNNNN (Malin) blir väldigt kul, trots att hon kanske dissar mitt egna lilla vandrarhem mot någon snubbe hon träffat på den där lilla grushögen hon nu bor på. Men men, det ska bli jätte kul att träffa alla igen och få handla lite, ska försöka att inte köpa en till väska, det sista jag behöver är en till väska och ännu en svart blus som är för kort i ärmarna.
Den där svarta långärmade blusen som jag behöver har jag pratat om i ett drygt år men fortfarande inte tagit tag i att skaffa den, måste få tag på någon som är villig att sy upp en enkel svart blus åt mig till ett skäligt pris. Men det är så tråkigt att köpa saker man verkligen behöver istället för det man vill ha för stunden ^.~

Nej nu måste jag se till att jag kommer iväg i tid till friskis, förstår inte hur jag alltid hinner i tid till passen men aldrig till gymmet?

Peace Love and Hairgrease!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Söt klänning! :)

Hoppas det gick bra på jympan, du får gå med mig någon gång också. ;)

2010-02-25 @ 12:01:08
Postat av: Kimsan

Det är bara att höra av dig ^^

2010-02-25 @ 12:51:48
URL: http://kimsantipsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0