With A Gun Against My Head

Eftersom Tesstess tycker att det bordes bloggas ordentligt så får jag väl se till och göra det då...

Igår/Inatt gicks det på New Moon premiären inte dålig inte alls men dock borde de fundera på att öka på sin tröjbudget. Ge de där stackars pojkarna lite kläder!




Igår så var det även dubbel paket dag! Ohjoy!

Det innehöll

Från Eleven.se
  • Smashbox Master's Class Vol. 1 Expert Eyes Set. Som innehåller: Tre borstar, sex ögonskuggor, två eyeliners en mascara och en dvd som beskriver hur man gör en sotig sminkning och något som kallas pretty eyes.
  • En eye&lid primer från smashbox
  • En vattenfast eyeliner från smashbox
Det finns ett annat set från maxfactor jag så gärna vill köpa men jag borde ta mig i kragen och inse att jag kan inte handla så mycket jag vill och smink är det sista jag behöver...
Från H&M, nästan bara saker till min flytta hemifrån väska
  • Två rosettkuddar
  • Ett påslakan set
  • Två handdukar
  • Ett par Jätte söta vantar som inte kom med på bilden.
Jag Älskar h&ms heminrednings del!




Något mer som hände igår var att jag och min Chef samt S pratade lite eftersom S ska gå på mammaledighet snart. Jag hoppades ju på att få ta över posten, som är tre timmar till, för att det var trevligt där. Men nej så gick det inte, jag ska ta kontoren, som jag inte riktigt tycker om men det går, och ta över hennes samordnarjobb eller något liknande iaf. Så då har jag ansvar för att ringa in folk när folk blir sjuka, ha kontakt med ställen ISS städar hos i Norrtälje m.m. Kan inte säga att jag är jätte sugen men jag behöver ju mer jobb så jag tackar och tar emot även om jag är lite rädd för det stundande ansvaret. Men hur svårt kan det vara? Det här kirrar Kimsan!
Så fick jag även lite mer arbetskläder en väldigt bekväm tröja ett par mycket mindre bekväma byxor men det är najs!

Sådär Tesstess var nöjd nöjd.


Kimsan tipsar om bandet Jack off Jill! Bra skit!

Kommentarer
Postat av: Maria

Rosettkuddar och parfymflaskhanddukar, jag behöver det i mitt liv. NU.

2009-11-20 @ 13:50:06
URL: http://your-other-left.blogspot.com
Postat av: Kimsan

H&M is the way to go!

2009-11-20 @ 14:19:46
Postat av: Tessan

Ojoj, nu är jag nöjd Kimsan!



Och det där ansvaret kommer du fixa galant! :)

2009-11-20 @ 15:54:35
URL: http://tezzycat.blogg.se/
Postat av: Sofie

Såg den igår:) sjukt bra^^



Va en flock fjortisar där, bara skrek hela tiden, Johan Palm fjortis gånger 100:P



Kram

2009-11-21 @ 22:12:43
URL: http://soppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0