Strange, I ought to be in bed.

Spännande! Lilla Li lyckades få in tanken att jag skulle gå promenad med henne innan hon går till skolan.
Bra skit tänkte jag då kommer jag ut med hunden och får lite social kontakt najs! Men sen kom jag på att det innebär klockan sex... Men ut kom både jag och hunden på en spännande promenad... Enligt Lilla Li så möter hon Aldrig någon på den rundan klockan 6 på morgonen men vi mötte tre personer varav en cyklar upp bakom oss så tyst han kan och sedan hojtar ut ett godmorgon en halvmeter bakom oss, men cykelmannen upplevelsen var inte slut där för när han har cyklat förbi och försvunnit in i mörkret undrar Lilla Li vad det är som rör sig där bakom... Då är det cykelmannens hund! Som han har lös och lunkar ett bra tag efter honom. Han såg att vi hade tre hundar säger man då inte till att det kommer en hund då?

Oh well väldigt spännande.

Nu ska jag ta mig till jobbet så att jag kan göra mitt prov och uppdatera min kursplanering sen.

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahah det är bara vi som kan råka ut för sånna där saker..

2009-11-23 @ 08:53:54
URL: http://sarsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0