Maybe you'll rewrite my love song

Sjukt jobbig dag vet inte riktigt hur många timmar jag jobbade idag.

Vaknade med tanken hoppas att ingen ringer sig sjuk på det dryga året ansvaret ligger på mig att kirra så att alla som vill ha städat får städat. Det skulle jag inte ha gjort typ en kvart senare rings det och sägs att här är vi sjuka. Inte mycket att göra åt det. Så jag fick ta det eftersom vi inte har några vikarier. En ytterst spännande dag med tanke på att varken jag eller min medarbetare kunde den rundan vi gjorde. Det sista stället tog typ 40 minuter att hitta, inte så skoj när man är på sin 9de timme... Men jag klarade det så då ska jag väl klara det imorgon också.

Jag hoppas faktiskt ganska mycket på den här helgen jag behöver verkligen ha lite roligt. Så Tess hur gick det med dina planer ang. fredagen? Jag behöver varken alkohol eller socker jag behöver bara ha kul...

Linda och Cherry jag hoppas att ni inte glömt våran potter-äta paj-fläta hår- kväll på lördag.

Hundmänniskorna på söndag blir det älvsjö sjukt nice här ska det handlas!

Kommentarer
Postat av: Sara

nu går vi crazy på mässan!!!

2009-12-11 @ 09:45:40
URL: http://sarsha.blogg.se/
Postat av: Tessan

Kimsan här behöver du inte vara ensam.. Vi ska umgås i veckan oxå! Om du har tid dvs..

2009-12-13 @ 15:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0