Julstök!

De senaste två dagarna har varit så otroligt mysiga. Jag och Kristine har julstökat som bara det det har bakats saffranlängder, ökensand, bondkakor, Kolakakor, kokoskakor och pepparkakor. Så har det kokats knäck, klätts gran, städat lägenheten, slagit in hur många julklappar som helst, griljerats skinka. M.m.

Jag har även fått julklappar! Två jätte fina te-koppar från Tess

Två absurt fina te-koppar från Kristine


De här fina örhängena från Lio


Så fick jag ett ögonbrynsstyling kit från Kristne, som jag bett om inte för att hon tycker att jag har fula ögonbryn så det så!


Så kunde jag ju inte sova så jag tog mig upp vid 7 och började färga utväxten och nu kokar jag risgrynsgröt senare ska jag ta mig till Uppsala hoppas jag inte krockar. Ni får ha en god jul allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0