Hejhå Hejhå vi till vår gruva går

Hallå där ute i stugorna. Här sitter jag och bloggar.. Vad händer då? Jaa ni, bra fråga.. Jag har nyligen fått veta att en grabb i Belgien inte vet vilka Twisted sisters är.. Alltså my gadd.. Jo det var typ det, och så har jag pratat med massa fransmän och holländare oxå.. Trevligt trevligt!

Nej nu måste jag faktiskt erkänna något. Det är inte Kimsan som skriver, utan det är jag.. Mm juste.. Kim sitter och läser igenom en tidning från friskis.. Jag känner att den här bloggen uppdateras alldeles för sällan så nu tycker jag det var dags att jag gjorde något åt problemet.. Är jag inte en bra vän? - Jo det kan ni hoppa upp och sätta er på att jag är!

Nej men nu kanske jag ska sluta göra personligt intrång i Kimsans blogg och ge mig härifrån..
Ha en bra kväll så kanske vi syns här igen nån gång!
PussPuss

/ Manboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0