Jag skrek med målbrottsröst jag hatar er.

Gud vad skönt det var att komma bort från den här tomma lägenheten även om det bara var över helgen. Det finns inget som kan få en att känna sig så ensam som en tom mörk kall lägenhet.

Igår blev det Stockholmshäng med Linda och Cherry, Lio hängde också med på ett hörn också. Det blev munkar, julmarknader och lite för mycket pengar som försvann. Det blev ett visst läppstift med tillhörande läpppenna, så nu är jag en tjej med rött läpstift, ett matchande nagellack, en flaska quick dry från Orly och en helt ny fin stickad kjol från myrorna för 45 kronor hur kunde jag säga nej?

I fredags så nämde jag för Kristine att en viss kennel är nu mycket närmare belägen en den har varit och har planerade valpar till våren så då frågade hon om jag ville köpa en coh en sak ledde till en annan så nu är jag på riktig valpjakt! Sjukt roligt jag är så på!

Jag måste erkänna att jag har handlat lite idag också dels en nätadapter till min dator för att jag har tröttnat på att sitta och hålla i sladden när jag försöker använda datorn, hoppas bara att det är rätt model hp's hemsida är väldigt förvirrande... Sen så har jag köpt en del saker från eleven.se. Men jag har bestämt mig att nu ska jag betala av mina räkningar och bara köpa saker jag verkligen behöver så jag kan spara allt jag får över för en valp kostar lite.

Nu är det för sent för mig och jag ska jobba imorgon. Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, hoppas det blir en liten valp till dig! :)

(btw för sent för mig också nu och jag ska jobba imorgon ;p )

God natt. ;)

2009-11-29 @ 23:32:14
Postat av: Tessan

AAAHH en valp!

2009-11-30 @ 17:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0