I'm so tired, my mind is on the blink

Jomen nu är man ju hyfsat trött. Hela dagen har spenderats på stockholmsavdelningens BK i kista. Åkte hemifrån halv sju är hemma 10 i sju. Anledningen är att jag går en agilityinstruktörs utbildning (A1). Vilket är super intressant och jätte roligt, men det är jätte mycket information att ta in och många intryck så måste jag köra fram och tillbaka med två små dampungar i bilen varav en är sönderstressad utan att någon vet varför och den andra... ja hon är ju så som hon är. Men hotet om att jag släpper av dem på närmaste busshållplats om de inte skärper sig funkar bra.

Radion var hemskt elak mot mig imorse för den delen där satt jag och tog ett bad för att det är kallt utanför den lilla kokongen som är mina tre täcken så säger den att det var dags för 6 nyheterna men jag skulle ju vara färdig till halv sex så jag förstod inte hur det kom sig att klockan var sex. Men sex var den så radion måste skruvat fram tiden eller något. Så det fick bli en kort promenad för Epona, inte för att det gjorde något hemskt, K skulle komma hem om en timme eller så men endå.

I övrigt har det inte hänt så mycket sen jag senast skrev något så nu är det dags för mat, en prommis med den lilla sen säng säng säng!

Kimsan tipsar om koffein tabletter fast abstinensen sen är ju mindre okej men jag tycker om att vara vaken när jag kör så...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är ju jobbigt om man sover samtidigt som man kör.. Om man nu inte kan vägen väldigt bra och det aldrig är djur eller andra bilar där...

2009-11-21 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0