Men sockerfall är ju alltid trevligt!

Nu har både jag och Linnea fått varsitt blodsockerfall på ett box-pass, det är ju bra så är det ur vägen! Vi körde 60 minuter passet idag, första gången för mig, det var roligt men lite kort tycker jag nog. Men det är nog för att jag är så van vid 90 minuterpasset nu xD

I övrigt så har jag hittat en klänning jag vill ha, Le gasp! http://www.babyssb.co.jp/shopping/jumper/134244.html Den är sjukt fin och jag kan ha den, vilket alltid är ett plus. För tillfället funderar jag på om jag ska ha den i svart, som är lättast att kordinera med då jag har i princip bara svarta saker, eller mörkblått som är Sjuukt snygg men jag har endast ett par mörkblåa tights... Får se får se.
Så Tess det där köpstoppet jag pratade om får kanske vänta tills nästa månad...

Så det var det för tillfället ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du klarade alltså inte ens de 2 dagar jag gav dig innan du skulle faila ur?

2010-03-09 @ 18:08:21
Postat av: Kimsan

Jag failar ur redan innan månaden har börjat!

2010-03-13 @ 10:43:00
URL: http://kimsantipsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0