Lite för stolt.

Jo just nu är jag lite För stolt över mig själv. För jag klarade av något jag inte gjort förut utan hjälp. Detta något är inte något stort och jag vet att Tess i alla fall kommer skratta åt mig men jag lyckades fylla på spolarvätska i bilen helt själv efter lite rablader svordomar och irritation på spakar som inte finns där instruktionsboken säger att de ska finnas. Men jag brukar lägga lite för stort värde i de små segrarna i mitt liv men det gör mig glad så skratta på ni.

I övrigt så kom jag på efter en sisådär 3-4 år att jag har haft tillbehör för att träna lite kroppskontroll med Epona i förådet... Det kan väl aldrig vara försent att träna kroppskontroll?

Det har tränats en massa på sistone men gärna för mig mest så blir det med Tess och Linnea men jag följer gärna med andra till friskis också det är bara att fråga. Men nu börjar det bli dags att komma ut på planen och träna med den lilla igen ska bli sjukt kul! Jag hoppas att vinteruppehållet och inplanerade träningar kan skapa ny motivation för agilityträningen, i höstas så var ju den ganska låg så det blev inte direkt högkvalitativ träning. Men nej nu ska det tränas lite kroppskontroll så ska det gymmas med Tess sen!

Kommentarer
Postat av: Epex

YAY!! Spolarvätska!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0