Long time no see.

I fredags hade jag och Lio en kombinerad födelsedags/allahjärtansdags middag, På resturang! Hur jag nu hade råd med det? Det var i alla fall sjukt trevligt, vi åt indiskt på en resturang kallad tre indier inne i stora staden Stockholm. Efter att vi pressat i oss så mycket utav den sjuka mängden mat vi möjligen kunde utan att dö så hade jag ingen lust överhuvudtaget att gå hem och eftersom Lio inte är den som tycker att det roligaste som finns är att gå någonstans där de spelar hög musik och man kan dansa tills folk drar en av dansgolvet så spatserade vi igenom söder i snöfallet vilket var sjukt mysigt.

Premiär invigde mitt senaste tillskott till klänningar som jag vill dö i för att de är så snygga. Jag funderar starkt på att köpa den i grönt också. Speciellt då den har fickor, jag älskar klänningar med fickor, sen att den är sjukt snygg skadar inte...





Helgen innan det så gick jag och Lio och såg Farsan av Josef Fares. Sjukt rolig rekomenderar jag varmt till alla som tycker om hans tidigare filmer.

Fast en riktigt fantastisk sak hände i torsdags. Jag som är neurotisk när det gäller att gå till frisören med mitt hår. Bestämde mig och beställde klipptid på mindre än 5 minuter. Visserligen endast en toppning och tillfixning av luggen men för mig så är det ett stort steg.

I övrigt har inte så mycket hänt förutom att min avsky för mitt jobb har ökat ännu mer och min mer eller mindre konstanta sinnesstämmning "Allt är skit" som råder när jag jobbar börjar tära på mig men jag försöker vara glad endå.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men Kimpelimpan, snygg bild! När ska vi träffas och göra pannkakstårta och gnälla på våra jobb då?!

2010-02-23 @ 23:02:20
Postat av: Kimsan

Första helgen i Mars min kära vän, första helgen i Mars!

2010-02-24 @ 16:01:30
URL: http://kimsantipsar.blogg.se/
Postat av: Epex

Du säger "sjukt" sjukt mycket. XD

Postat av: Kimsan

Äh bara fem gånger!

2010-02-25 @ 12:52:47
URL: http://kimsantipsar.blogg.se/
Postat av: anton

yay, kimsan is back from the dead!

2010-03-06 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0