You drive me crazy I just can't sleep.



Med det här har nu hennes hemsida uppdaterats vilket är bra. Men det är också nu 20 dagar sen jag först mailade henne och har fortfarande inte fått något svar förutom ett löfte om ett mail den 5e december, det är 11 dagar sen. Jag förstår att man kan ha mycket i livet och allt men jag vet inte riktigt vad jag ska tro...

Jobbet är galet den senaste veckan har jag behövt trycka in 14 timmars jobb på 8 timmar. Stressigt? Inte alls. Är sjukt trött, äter inte ordentligt och tar koffeintabletter till frukost gör inte att min kropp eller mitt huvud håller med mig för tillfället.

Det blir Lio i helgen vilket är najs har inga krav att vara vacker, trevlig eller rolig där. Känns bra att ha någonstans att slappna av och bara vara, kan vara lite grinig, lite oborstat hår, lite jätte trött, lite barnslig eller okej väldigt barnslig... Jag älskar dig Bejb!

Som ni kanske förstått så orkar jag inte riktigt med något för tillfället men det går fortfarande att fråga om jag vill hänga på, jag vet hur man säger nej om jag inte vill/orkar så fråga så att jag inte känner mig bortglömd <3

Kommentarer
Postat av: Sara

aaaw, du är inte bortglömd och vi saknar dig, hinner du upp något till klubben imorgon eller drar du direkt till lio?

2009-12-17 @ 10:59:11
URL: http://sarsha.blogg.se/
Postat av: Epex

Oj...^^

2009-12-17 @ 11:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0