Make me dream your dreams

Borde egentligen fortsätta med mitt städning, diskning, tvättning och jullpyntnings uppdrag men jag blev trött så jag sitter här istället.

Igår så var det tävlingspsykologikurs med Niina Svartberg. Det var väldigt informativt och jag kände att jag lärde mig något. På det stora hela så gav kvällen upplägg till många mer eller mindre intressanta  högljudda diskussioner men det är så vi gör på RHU.

Jag lovade Lisa att jag skulle lägga upp vårat adventsljusstakeslalom som uppkom av en slump då vi var uppe på klubben ifredags... klockan 06:00... Själv tycker jag om det.



Hemtjänsten ringde äntligen och erbjöd mig lite jobb hela helgen till och med! Tyvärr så betyder det att jag inte kan åka till Lio ihelgen som planerat något som gjorde mig opropetioneligt ledsen men jag behöver verkligen jobba extra så det får jag ta. Tror att den reaktionen kom på grund av att jag känner mig så ensam.

I övrigt så händer det inte så mycket jag jobbar sen åker jag hem... det är la det.

Tess vi måste se på Skins snart!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men jaaaaaa, vi skulle ju gjort det i veckan, fan oxå! Men du kanske har lite tid på söndag? eller kanske nästa vecka annars?

2009-12-03 @ 17:57:15
URL: http://tezzycat.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Jag jobbar till 12 på söndag så efter det!

2009-12-03 @ 17:58:03
URL: http://kimsantipsar.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det skulle kanske kunna funka.. vi får kolla upp det!

2009-12-04 @ 19:29:56
URL: http://tezzycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0