How did I become so obnoxious?

Se jag är verkligen inte gjord för att ha en blogg jag tröttnat för snabbt. Men för att inte Tess ska slå på mig så får jag väl skriva något.

Iförrgår pysslade jag lite, gjorde en sådan här http://www.cutoutandkeep.net/projects/beautiful_paper_snowflake, jag gjorde en förra året också men den har kommit bort. Så gjorde jag en liten av det pappret som blev över till tess medans jag väntade på att hon skulle dyka upp. Det uppskattades tydligen.

I övrigt så har jag fått börja jobba mer nu vilket är skit bra verkligen jätte bra med 6 timmar om dagen. Men jag trivs verkligen inte pådet här jobbet det är själadödande för mig. Det bidrar nog starkt till min rådande känsla av hopplöshet och ensamhet. Jag jobbar tillsammans med min iPod, när jag kommer hem så är det tomt i lägenheten för Kristine är ju alltid borta. Missförstå mig rätt när jag umgås med folk så är det jätte trevligt och jag känner mig inte alls ensam men så fort folk går så är det samma sak. Har börjat med att sova bort dagarna för att slippa känna mig så ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0