Do they know it's christmas time at all?

Helgen var jätte härlig. Både lördagen och söndagen bestod av rantade på julmarknader alldeles för mycket godsaker inhandalde på sagda julmarknader och i övrigt en massa pengar som försvann men jag är nöjd.
Jag införskaffade mig en liter glittrig godisdoftande rosa duschtvål och en sockerskrubb från lush bland annat. Jag och Lio gick även och såg new moon vilket är najs eftersom han också uppskattar filmen för det komediska värde mer än den faktiska storyn.

Nu blir det lite jobb sen så drar jag till uppsala för att äta lite för mycket och förhoppningsvis få något roligt i alla fall.

Så eftersom man inte kan få tillräckligt med gratis saker här i livet så går jag med i Maria's utlottningstävling http://your-other-left.blogspot.com/2009/12/your-other-lefts-christmas-giveaway.html  hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0